Poproś klienta, aby zamówił części poprzez platformę. To dla niego bardzo proste. Nie realizuj zamówień telefonicznie, bo zajmie Ci to więcej czasu i nie będziesz miał potwierdzenia zamówienia.
Nie wyślą się również powiadomienia o statusie realizacji zamówienia do klienta.
Sprzedawca
Zamówienia przyjmuj online, wysyłaj za pobraniem
Kupujący prosi o wysłanie towaru i przesyła potwierdzenie przelewu
Kupujący oczekuje szybkiej przesyłki od zaraz; najlepiej aby jutro do niego dotarła. Zapewnia przy tym, że wpłaci środki i wyśle potwierdzenie, ale najlepiej, abyś przedmiot wysłał natychmiast.
Uważaj na ewentualne oszustwo. Może się okazać, że Ty wyślesz część, lecz nie dostaniesz za nią zapłaty. Niestety bywają kupujący, którzy wysyłają sfałszowane potwierdzenia przelewu.
Uważaj na ewentualne oszustwo. Może się okazać, że Ty wyślesz część, lecz nie dostaniesz za nią zapłaty. Niestety bywają kupujący, którzy wysyłają sfałszowane potwierdzenia przelewu.
Przesyłki za granicę
Wysyłaj tylko te zamówienia, które idą poprzez nasz system. Dodatkowo rób takie przesyłki „Za pobraniem”. Może się okazać, że bez pobrania przesyłka już nie wróci, a pieniędzy nie otrzymasz.
Prośby o wysyłkę przedmiotu za granicę pojawiają się najczęściej w wiadomościach tłumaczonych przez internetowy translator. Nie odpisuj na takie wiadomości.
Wysyłaj tylko wtedy, gdy użytkownik podał swoje dane kontaktowe, a jego oznaczenie wyraźnie wskazuje flagę kraju, z którego pochodzi IP.
Prośby o wysyłkę przedmiotu za granicę pojawiają się najczęściej w wiadomościach tłumaczonych przez internetowy translator. Nie odpisuj na takie wiadomości.
Wysyłaj tylko wtedy, gdy użytkownik podał swoje dane kontaktowe, a jego oznaczenie wyraźnie wskazuje flagę kraju, z którego pochodzi IP.